چشم انداز و ماموریت ها

چشم انداز گروه توسعه و نوسازی صنایع گداختار
رهبری صنعت شیرآلات در منطقه با تکیه بر دانش، فناوری و مدیریت منابع داخلی کشور
بیانیه ماموریت گروه توسعه و نوسازی صنایع گداختار
گروه توسعه و نوسازی صنایع گداختار آرمان اعتلای نام ایران و ادای مسئولیت در قبال نسل های آینده این مرز و بوم را از طریق ایفای نقش مؤثر در خوداتکایی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و توسعه و رشد اقتصادی کشور دنبال مینماید.
گروه، ارزش آفرینی برای ذی نفعان را در طراحی و ساخت انواع شیرآلات، بازرگانی کالای نفت، بازسازی، تعمیر و نگهداری انواع شیرآلات تحقق بخشیده و در این مسیر سبد محصولات خود را متناسب با نیازهای مشتریان در قالب همکاریهای استراتژیک توسعه داده و خواهد داد.
مشتریانی که از پاسخگویی به نیازشان به خود می بالیم شرکت های معظم ملی نفت، گاز و پتروشیمی کشور میباشند هچنین از ارائه محصولات و خدمات به تمامی شرکت های پیمانکاری، بهره بردار و تامین کننده داخلی و خارجی در عرصه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی مفتخریم.
همواره سعی و تلاشمان این بوده که با ارائه کیفیترین و روزآمدترین محصولات نظیر شیرهای مخروطی، توپی، دروازهای، یک طرفه، پروانه ای و نیز لوله، اتصالات، محرکها، روانکارها و مواد آب بندی و خدماتی مانند آموزش، مشاوره و نرم افزار مشتریان را خشنود نگه داریم. همچنین با تکیه بر دانش فنی و مدیریتی خود به استقبال هر چه بیشتر صنعت و استفاده بهینه از منافع اقتصادی آن در داخل کشور کمک نماییم.
بی تردید برتری غیرقابل انکار ما نسبت به سایر همکاران داخلی و خارجی، کیفیت برتر همراه با قیمت مناسب، تحویل به موقع، خدمات ویژه پس از فروش و دسترسی سریع و بهنگام مشتریان به ما برای ارائه نقطه نظرات سازندهشان میباشد.